Rrrrr Flavor Oye como va mi ritmo Bueno pa gozar mulata. No sabes bailar Si ests peliado con el sn Sigueme marcando el paso Y te aseguro que te va a saber sabrosn.


Mantenerte Activo Y Vivir Una Vida Saludable Es Tu Decision Y Responsabilidad Salud Salud Y Nutricion Habitos Saludables

Voy pala rumba la rumba la rumba Porque me llama me llama me llama Y necesito que suene el coro Para que se ponga a vacilar Y te lo digo.

Hola como va mi ritmo bueno pa gozar. Oye cmo va mi ritmo. Mi ritmo Bueno pra gozar Mulata. Playlist Tamanho A Restaurar A Cifra Imprimir Corrigir.

Buono per godere mulata. 18022019 But oye como va mi ritmo. 02092018 We have an official Oye Como Va tab made by UG professional guitarists.

A lost story with an even more lost narrator. 19082020 Oye como va Mi ritmo Bueno pa gozar Mulata A mulata. In the song the singer pauses between oye cmo va listen to how and mi ritmo my rhythm goes.

But using the implied words can mean it is good for enjoying. Similarly bueno pa gozar. TocarPausar Repetir Volume 0000 0000 Configurao Mini player Visualizao padro Modo teatro Tela inteira.

Good to enjoy mulatto woman. You Make Me Feel. Buono per godere mulata.

Oye cmo va mi ritmo. Listen to my rhythm good for fun mulata. The translation of the lyrics is thus.

Translates literally as good for to enjoy. Could also mean hear how my rhythm is going. Oye como va mi ritmo Bueno pagozar mulata.

The correct translation of the word oye. Bueno pa gozar mulata. Porque la rumba la rumba la rumba tiene la clave la clave la clave.

Monday March 8 2010. 17052021 Oye Como Va Lyrics. It literally translates to listen to how and is really just the beginning of a few lines that make up the songs chorus.

02052021 Oye como va mi ritmo Bueno pagozar mulata. Enviar Traduo Adicionar. Bueno pa gozar mulata.

Well it does suck. Oye como va Mi ritmo Bueno pa gozar Mulata Ella sabe que es la sensacin Por eso es que le monto este tremendo Guaguanc. Ascolta come va il mio ritmo.

Laia Ladaia Sabatana Ave Maria. Oye como ya mi ritmo. 04062021 Oye Como V.

Ainda no temos a cifra desta msica. Que venga toda mi gente mi gente para que goce el tumbao. Check out the tab.

Oye como va mi ritmo Bueno pa gozar mulata Oye como va mi ritmo Hey hows my rhythm going. Oye cmo va mi ritmo Bueno pa gozar mulata Oye cmo va mi ritmo Bueno pa gozar mulata Oye cmo va mi ritmo Bueno pa gozar mulata Oye cmo va mi. Oi oi oi oi by coffee stain at 1142 PM.

Read or print original Oye Como Va lyrics 2021 updated. Oye cmo va is the beginning of a line from the song Oye Cmo Va by Latin jazz great Tito Puente. Or listen to my rhythm.

Para que suene as. 08032010 Oye Como VaMi ritmo bueno pa gozar mulata. Is a woman mulato.

Being a male of Caucasian European and Black African descent. Or good for enjoying. Am D Oye cmo va mi ritmo Am D Bueno pa gozar mulata Am D Oye cmo va mi ritmo Am D Bueno pa gozar mulata Strumming Am D chords x2 Ukulele Solo.

Oi oi oi oi by coffee stain at 927 AM. Lyrics to Oye Como Va by Santana. Hey how my rhythm goes.

Good to enjoy mulatto woman. Oye como va Mi ritmo Bueno pa gozar Mulata の定義 Hey hows my rhythm Its good to enjoy Mulatoa is a term that refers to someone born from one white parent and one black parent. Hey how my rhythm goes.

I like to interact with people. 19032021 Bueno pa gozar mulata. Saturday March 31 2007.

13062020 We have an official Oye Como Va tab made by UG professional guitarists. Check out the tab. Ascolta come va il mio ritmo.

Me gusta esa morena como mueve la cadera Al compas de este ritmo. Wad Ad Oye Como Va. Y hay que meterle candela al jarro.

Rrrr sabor Rrrr sabor Oye cmo va Mi ritmo Bueno pa gozar Mulata Oye cmo va Mi ritmo Buen. Bueno pa gozar mulata. Laia Ladaia Sabatana Ave Maria.

Bueno pa gozar mulata. 30032007 Oye Como VaMi ritmo bueno pa gozar mulata. 12092020 Oye cmo va mi ritmo.

Oye como va mi ritmo Bueno pa gozar mulata Oye como va mi ritmo. The teeth the sorrow and the trip. Oye como ya mi ritmo.

Va Tacito e Nascosto. A lost story with an even more lost narrator. Mi ritmo Bueno pra gozar Mulata.

Oye cmo va mi ritmo. Bueno pa goza mulata. Good to enjoy.

Gives people some kind of social life.


Oye Como Va Celia Cruz Letras Com